MENU

Akou rečou hovorí váš zákazník? Alebo cielime na persony.

Už ste počuli o tom, že cielime na konkrétne persóny?

Pripravujete reklamnú kampaň? Už ste počuli o tom, že cielime na konkrétne persóny?
Viete na koho budete cieliť?
Aké benefity budete komunikovať?
Respektíve akým „komunikačným jazykom“ budete so svojim zákazníkom komunikovať?

Skôr ako sa pustíte do realizácie kampane, dajte si na papier odpovede na tieto otázky. Uvidíte, že vaša kampaň bude mať lepšie cielenie a aj vyšší zásah.

Prečo cielime na persóny?

Pretože dnešní zákazníci sú rôzni, majú rôzne potreby, očakávania a počúvajú na iné benefity. Cielenie len podľa veku alebo iných demografických kritérií je nedostatočné. Cielenie v dnešnej dobe musí byť detailnejšie, cielime až na persony.

Viac sa dozviete v nasledujúcom videu:

Páčil sa vám tento článok? Ukážte ho aj iným.

MENU