MENU

MB Brand Management

Sme spoločnosť, ktorá vyrástla na spotrebiteľskom prieskume trhu. Z dlhoročnej skúsenosti poznáme slovenský trh, slovenských zákazníkov ako aj psychológiu spotrebiteľského marketingu. Trh prináša nové výzvy a nový priestor. Pre nás to bol trh personálneho manažmentu, prieskum spokojnosti zamestnancov a budovanie značky zamestnávateľa.

Employee branding je postavený na hodnote spoločnosti, ktorú poskytuje svojim ľuďom. A našou ambíciou je pomáhať našim klientom budovať hodnoty, ktoré budú prínosné pre spoločnosť ako aj pre jej ľudí.

Súčasťou našej práce je aj vzdelávanie v oblastiach, kde máme dlhoročné skúsenosti, tak aby boli použiteľné v praxi a prinášali našim klientom efekt či už v podnikaní, alebo firemnej kultúre, ktorá prináša v konečnom rade radosť z podnikania, práce alebo v osobnom živote.

Sme marketéri, štatistici, mentori a konzultanti. Neustále sa vzdelávame v oblasti psychológie, ľudských zdrojov a osobnostného rozvoja. Spolupracujeme s psychológmi, ktorí sú garantom vysokej kvality našich informácií a služieb.

 

O mne – Ing. Mária Boťanská

 

Moja pracovná kariéra začala príchodom veľkých zahraničných hráčov v oblasti FMCG na Slovenský trh.
Najväčšiu skúsenosť mi priniesla práca v prieskumnej agentúre GfK, kde som pracovala 7 rokov na vedúcich pozíciach. Spotrebiteľský prieskum, psychológia zákazníka, hľadanie  informácií v množstve čísiel a dát, ale aj komunikácia s klientmi, prezentácia výsledkov a odporúčaní pre veľké nadnárodné firmy ma naučila pozerať sa na trh očami spotrebiteľa a na dáta očami náročného klienta.

Ďalšou životnou výzvou bola práca na marketingu v slovenskej firme Palma a.s. Práca, ktorá bola o tvorbe nových produktov, hĺbkovej analýze spotrebiteľského správania ale aj predajných čísel a následnej príprave reklamy a komunikácie.  S menším budgetom dokázať obstať na trhu a konkurovať globalným hráčom.

S uvedomovaním si vlastného životného naplnenia som za posledných 10 rokov absolvovala viacero tréningov osobnostného rozvoja, sebarealizácie a motivácie a rozhodla som sa ísť cestou vlastnej spoločnosti. Založila som spoločnosť MB Brand Management, ktorá sa primárne začala venovať prieskumu trhu a marketingovým riešeniam nielen pre veľkých hráčov, ale  aj pre menšie slovenské firmy.

V osobnom živote som vďaka novému postoju našla samu seba, svoje naplnenie a splnenie snov. Zistila som ako funguje zrkadlo vzťahov, aký vplyv má pozitívne nastavenie na úspech a dosiahnutie cieľov. Naučila som sa tešiť sa z každého okamžiku. Neustále sa vzdelávam, čítanie zmysluplných  kníh je súčasťou mojich dní. Mojim cieľom je na základe vlastnej osobnej skúsenosti posúvať svoje skúsenosti ďalej a učiť ľudí tešiť sa z práce, z podnikania a najmä zo svojho života.

Viac o mojich profesionálnych skúsenostiach nájdete na mbbm.sk

 

MENU