Školenie Employer Branding – marketing 3.0 v HR – 16.1.2019
Školenie Employer Branding – marketing 3.0 v HR
Dátum: 16.1.2019, 9,00 – 16,30
Miesto: Ružová dolina, 821 08 Bratislava
Lektor: Ing. Mária Boťanská (akreditovaný lektor a špecialista na budovanie pozitívnych vzťahov, employer branding a marketing)
Cena: 120€ s DPH
Employer Branding je marketing v HR.
Spotrebiteľský marketing rieši základnú otázku: Prečo by si mal zákazník kúpiť môj produkt. Čo bude pre neho hodnota, motivácia a ako mu to poviem.
Rovnaké otázky vznikajú na dnešnom pracovnom trhu. Nedostatok kvalifikovaných zamestnancov vyvoláva potrebu zamýšľať sa nad základnou otázkou HR marketingu: Prečo by si mal kandidát vybrať práve našu spoločnosť. Čo bude pre neho správna hodnota a motivácia a ako mu to poviem.
Employer branding teda nie je nič iné ako marketing na trhu práce. A základom je práve tá hodnota, čiže benefit a motivátor, ktorým oslovíme budúcich zamestnancov.
Zo školenia Employer Branding je marketing v HR si odnesiete:
- Pochopenie princípov marketingu pre potreby HR
- Potrebnosť hodnôt (EVP) a ich tvorbu
- Ako budovať značku zamestnávateľa v očiach zamestnancov a kandidátov
- Budete vedieť komunikovať s uchádzačmi cielene a efektívne
Školenie bude pozostávať z nasledujúcich časti:
- Marketing v minulosti a dnes. Čo je marketing 3.0 a v čom sa líši.
- Od spotrebiteľského marketingu k marketingu v Ľudských zdrojoch
- Kroky, postupy, metodológia Employer Brandingu (analýza trhu, prieskumy a ich forma a metodológia)
- Budujeme značku zamestnávateľa
Na školení sa dozviete:
- Základné princípy marketingu
- Čo znamená marketing 3.0
- Čo znamená EVP (Employee Value Proposition)
- Aké hodnoty zamestnanci a potenciálni zamestnanci môžu očakávať
- Ako vytvoriť EVP
- Podrobne sa budeme venovať metodológií Employer Brandingu
- Čo znamenajú fokusové skupiny, aký je ich cieľ a ako ich zrealizovať
- Ako urobiť prieskum zameraný na image, reputáciu a hodnoty spoločnosti interne
- Prečo je dôležité poznať postoje, potreby, očakávania, bariéry a motivátory potenciálnych zamestnancov
- Ako zrealizovať prieskum na vzorke potenciálnych zamestnancov
- Príbeh, základ pre dobrú komunikáciu
- Ako komunikovať s jednotlivými cieľovými skupinami (jednotlivé formy komunikácie)
Školenie bude realizované s množstvom príkladov, prípadových štúdií a výsledkov z praxe.
Školenie je určené pre personálnych manažérov a pracovníkov HR ako aj riadiacich pracovníkov.