Ako začať podnikať
Školenie Ako začať podnikať
Dátum: podľa záujmu
Miesto: Peterská 8, 821 0 Bratislava
Lektor: Ing Mária Boťanská – akreditovaný lektor, špecialista na marketing a budovanie značky na trhu
Cena: 149€ bez DPH
Popis školenia:
- Podnikanie so sebou prináša množstvo úkonov a procesov. Náš kurz Vám pomôže sa v nich nestratiť.
- Naučíte sa nielen účtovné a legislatívne kroky, ktoré so sebou podnikanie prináša, ale aj tie predajné.
- Ukážeme si, ako zadefinovať miesto na trhu, odlíšiť sa od konkurencie či naplánovať možný obrat.
- Vyskúšate si, pozrieť sa na Váš produkt očami zákazníka a komunikovať cielene.
Obsah školenia
1. deň: V čom budem podnikať?
- Aké sú Vaše silné stránky
- Čo Vás baví, motivuje, čo je Váš zmysel života a prečo
- Čo bude Váš segment, produkt alebo služba
- Ako analyzovať trh, konkurenciu
- Ako si urobiť malý prieskum trhu
- Ako si vytvoriť myšlienkovú mapu so všetkými potrebnými náležitosťami budúceho podnikania
- Ako si vytvoríte vlastný posicioning na trhu (vlastné miesto na trhu)
- Ako správne definovať svoju cieľovú skupinu, jej očakávania a potreby
- Aké hodnoty, benefity prinesiem svojim zákazníkom
Legislatíva, povinnosti, účtovníctvo
- Aká forma podnikania je vhodnejšia? Porovnanie 2 foriem podnikania
- Ako správne vybrať hlavný predmet podnikania
- Ako založiť živnosť
- Aké sú povinnosti živnostníka – Sociálna poisťovňa, zdravotná poisťovňa, daňový úrad
- Čo znamená elektronická komunikácia s daňovým úradom
- Jednoduché účtovníctvo alebo daňová evidencia – základná charakteristika, výhody nevýhody
- Ako založiť spoločnosť s.r.o.
- Aké je postavenie konateľa a spoločníka a jeho povinnosti
- Máme prvého zamestnanca – čo všetko z toho vyplýva
- Podvojné účtovníctvo, účtovná závierka – základná charakteristika, význam
- Eschránka – ako prebieha komunikácia so štátom
- Prechod zo živnosti na s.r.o. v priebehu podnikania
- Elektronická registračná pokladnica – pravidlá
- Aké sú ďalšie zákony – ochrana osobných údajov, zákon o odpadoch, pracovná zdravotná služba
- Ako si urobiť finančný plán
- Ako si vypočítať návratnosť investície
2. deň: Ako dať o sebe vedieť svojim zákazníkom?
- Ako komunikovať so svojimi zákazníkmi cielene
- Aké typ komunikácie a propagácie je najvhodnejší a najefektívnejší
- Ako nastaviť obsah a vizualizáciu komunikácie cieľovej skupine
- Prečo predávať hodnotu a nie produkt
- Aké sociálne siete využívať?
- Aké iné sociálne siete má zmysel a pre ktorú cieľovú skupinu
- Aký význam majú blogy? Aký content publikovať.
- Ako vytvoriť jednoduchú web stránku / e-shop, ktorú zvládnete sami za pár hodín
Kurz je určený pre všetkých, ktorí chcú začať podnikať, ale aj pre tých, ktorí už rozbehli svoje podnikanie a chcú ho rozšíriť a zamerať sa nové možnosti a inovácie.
Máte záujem, napíšte nám.