Ako vytvoriť úspešný pozicioning
Úspešná firma má jasne definovaný svoj pozicioning, benefity, odlíšenie sa, tomu prispôsobenú marketingovú a obchodnú stratégiu a celý komunikačný mix pre jasne definovanú cieľovú skupinu.
Pozicioning totiž prináša konkurenčnú výhodu pre každú firmu, jej produkty a značky. Preto ho aktívne využívajú všetky globálne firmy a veľkí hráči nielen v marketingu ale aj v obchodnej činnosti.
Ako to robia títo veľkí hráči?
Pre uzavretie obchodu dobrý produkt nestačí. Je potrebné produktom klientov presvedčiť a teda vedieť klientovi odpoveď na 2 základné otázky: „Prečo by som si mal kúpiť práve Váš produkt/službu?“ a druhá: V čom je Váš produkt/služba lepší ako ten od konkurencie?“ Na to, aby ste vedeli presvedčivo zodpovedať tieto otázky potrebujete mať zadefinované svoje benefity a na námietky obchodného partnera reagovať podloženými argumentmi.
Ak sa chcete naučiť ako na to, radi Vás uvítame na našom školení.
Na školení sa dozviete:
- čo znamená positioning
- prečo je positioning v dnešnej dobe nevyhnutnou súčasťou každej obchodnej firmy
- ako nájsť správne benefity, ktoré Vás na trhu odlíšia
- ako priniesť zákazníkovi to, čo hľadá
- ako si zadefinovať cieľovú skupinu Vašich produktov a značiek.
- ako využívať pozicioning pri komunikácií s klientom
- ako vytvoriť úspešný komunikačný mix, propagáciu firmy na základe stanového pozicioningu
Školenie je vedené interaktívnou formou, používame rôzne hry a projektívne techniky.
Informácie sú na základe skúsenosti z dlhoročnej praxe podložené rôznymi prípadovými štúdiami zo Slovenského trhu.
Školenie je určené pre manažérov a obchodníkov obchodných a distribučných spoločností, ale aj pre tých, ktorí by chceli podnikať alebo sa obchodnej činnosti v budúcnosti venovať.
Školenie sa realizuje na objednávku konkrétnej firmy aj individuálne, podľa záujmu. Termíny školení pre verejnosť budú vždy upresnené v dostatočnom predstihu.
Trvanie školenia je 1 pracovný deň – 6 hodín.

Cieľom školenia je:
- naučiť Vás hľadať vlastné miesto na trhu
- pochopiť ako je možné rovnaký produkt cieliť na rôzne typy zákazníkov
- ako dať produktu alebo službe odlišný benefit a motiváciu kúpy
- ukázať na konkrétnych príkladoch ako to robia veľké firmy
- naučiť Vás používať tieto výhody v rámci obchodnej aj marketingovej komunikácie
Mária Boťanská, Lektor