MENU

Školenia – Ľudské zdroje

Marketing v HR. Čo to znamená a ako ho budovať.

Súčasťou marketingu a budovania značky je image, reputácia, dôveryhodnosť. Platí to rovnako v spotrebiteľskom marketingu aj personálnom marketingu. V dnešnej dobe sa neustále hovorí o nedostatku kvalifikovanej pracovnej sily, o nízkej motivácií zamestnancov, o prilákaní talentov alebo zvyšovaní lojality. Práve na prilákanie talentov, zvyšovanie lojality ako aj cielenej motivácií zamestnancov je potrebný marketing v oblasti ľudských zdrojov.

Ako podporovať tímovú prácu

Individualizmus vs. tímová práca. Sme ľudia a každý z nás je iná osobnosť. To, či sme vrodení individualisti alebo uprednostňujeme spoluprácu v kolektíve máme čiastočne v sebe a v našich génoch. Niektoré pracovné pozície vyžadujú práve veľkú mieru individualizmu, aby sa firma mohla hýbať vpred, niektoré skôr tímových hráčov. Správny líder je ten, čo dokáže motivovať nie len ľudí ako takých ale celý tím





Školenia – Obchod a marketing

Školenia – Ľudské zdroje

Školenia- Osobnostný rozvoj

MENU