MENU

Zákaznícky prístup

V dnešnom svete, kde ponuka výrazne prevyšuje dopyt, je dôležité hľadať odlíšenie sa. Jednou z možností ako byť iný, je profesionálny prístup k zákazníkom.

Zákazníci sú rôzni a zvládnuť s nadhľadom a bez negatívnych emócií každého zákazníka, nie je jednoduché. Naopak negatívne referencie nahnevaného zákazníka Vám môžu ohroziť obchod. Zákazníci dnes vyžadujú, aby sme sa o nich starali a „hýčkali“ si ich. Nechcú len akcie a zľavy, chcú rôzne vernostné programy, eventy ale aj niečo navyše. Vyžadujú profesionálny prístup, ochotu, empatiu a pomoc pri riešení problémov.

Ako sa mení zákaznícky prístup v dnešnej dobe? Čo vyžadujú zákazníci? Čo robiť, aby ste boli úspešní?

Na školení sa dozviete:

  • aké sú najnovšie trendy
  • ako si segmentovať zákazníkov
  • ako získavať spätnú väzbu od zákazníkov
  • prečo je potrebné pýtať sa
  • akú rolu zohrávajú emócie
  • ako využívať cross-seling na zvýšenie predaja
  • aké dodatočné služby a vernostné programy sa dnes využívajú
  • ako pripraviť podporné aktivity, eventy a ako ich komunikovať zákazníkovi
  • ako správne robiť email marketing a nespamovať

Školenie je vedené interaktívnou formou, používame rôzne hry a projektové techniky.
Informácie sú na základe skúsenosti z dlhoročnej praxe podložené rôznymi prípadovými štúdiami zo Slovenského trhu.

Školenie je určené pre všetky pozície, ktoré sú v priamom kontakte so zákazníkom (obchodníci, predajcovia, administratíva, služby…)

Školenie sa realizuje na objednávku konkrétnej firmy aj individuálne, podľa záujmu. Termíny školení pre verejnosť budú vždy upresnené v dostatočnom predstihu.

Trvanie školenia je 1 pracovný deň – 6 hodín.

Cieľom školenia je:

  • lepšie pochopiť potreby a priania zákazníkov
  • rozvinúť komunikačné schopnosti smerom k zákazníkovi
  • naučiť sa nielen počúvať, ale aj vcítiť sa do kože zákazníka
  • efektívne prispôsobovať komunikáciu podľa typu zákazníka
  • cielenou ponukou zvyšovať predaj

Mária Boťanská, Lektor

V spotrebiteľských a HR prieskumoch, marketingu a personálnych nástrojoch som viac ako 17 rokov. Pracovala som na vedúcich pozíciach vo veľkých spoločnostiach a úspešne som rozbehla svoju vlastnú agentúru. Vďaka informáciám zo spotrebiteľských prieskumov poznám nákupné správanie zákazníkov, ich postoje, motivátory aj bariéry. Zo zamestnaneckých prieskumov a rôznych manažérskych nástrojov postoje zamestnancov, ich motivátory, ale aj najčastejšie slabé miesta firiem pri riadení. V osobnom aj pracovnom živote som vďaka osobnostnému rozvoju a zmene životného postoja našla samu seba, svoje naplnenie, radosť a splnenie snov. So svojimi skúsenosťami sa chcem podeliť s Vami.

Mám záujem

 

MENU