Zákaznícky prístup
V dnešnom svete, kde ponuka výrazne prevyšuje dopyt, je dôležité hľadať odlíšenie sa. Jednou z možností ako byť iný, je profesionálny prístup k zákazníkom.
Zákazníci sú rôzni a zvládnuť s nadhľadom a bez negatívnych emócií každého zákazníka, nie je jednoduché. Naopak negatívne referencie nahnevaného zákazníka Vám môžu ohroziť obchod. Zákazníci dnes vyžadujú, aby sme sa o nich starali a „hýčkali“ si ich. Nechcú len akcie a zľavy, chcú rôzne vernostné programy, eventy ale aj niečo navyše. Vyžadujú profesionálny prístup, ochotu, empatiu a pomoc pri riešení problémov.
Ako sa mení zákaznícky prístup v dnešnej dobe? Čo vyžadujú zákazníci? Čo robiť, aby ste boli úspešní?
Na školení sa dozviete:
- aké sú najnovšie trendy
- ako si segmentovať zákazníkov
- ako získavať spätnú väzbu od zákazníkov
- prečo je potrebné pýtať sa
- akú rolu zohrávajú emócie
- ako využívať cross-seling na zvýšenie predaja
- aké dodatočné služby a vernostné programy sa dnes využívajú
- ako pripraviť podporné aktivity, eventy a ako ich komunikovať zákazníkovi
- ako správne robiť email marketing a nespamovať
Školenie je vedené interaktívnou formou, používame rôzne hry a projektové techniky.
Informácie sú na základe skúsenosti z dlhoročnej praxe podložené rôznymi prípadovými štúdiami zo Slovenského trhu.
Školenie je určené pre všetky pozície, ktoré sú v priamom kontakte so zákazníkom (obchodníci, predajcovia, administratíva, služby…)
Školenie sa realizuje na objednávku konkrétnej firmy aj individuálne, podľa záujmu. Termíny školení pre verejnosť budú vždy upresnené v dostatočnom predstihu.
Trvanie školenia je 1 pracovný deň – 6 hodín.
Cieľom školenia je:
- lepšie pochopiť potreby a priania zákazníkov
- rozvinúť komunikačné schopnosti smerom k zákazníkovi
- naučiť sa nielen počúvať, ale aj vcítiť sa do kože zákazníka
- efektívne prispôsobovať komunikáciu podľa typu zákazníka
- cielenou ponukou zvyšovať predaj
Ing. Mária Boťanská, akreditovaný lektor
Viac informácií o lektorovi