MENU

Školenia – Obchod a marketing

Zákaznícky prístup

V dnešnom svete, kde ponuka výrazne prevyšuje dopyt, je dôležité hľadať odlíšenie sa. Jednou z možností ako byť iný, je profesionálny prístup k zákazníkom. Cieľom školenia je lepšie pochopiť potreby a priania zákazníkov, efektívne prispôsobovať komunikáciu podľa typu zákazníka a tak zvyšovať predaj a lojalitu.

Ako urobiť prieskum trhu

Prieskum trhu je ale jedinečný zdroj informácií, ktorý je základom pre analýzu trhu, konkurencie, spotrebiteľského správania a potenciálu novej značky či inovácie. Cieľom školenia je naučiť Vás ako si správne vybrať metodológiu prieskumu, ako správne zostavovať otázky, ako pracovať s dátami z prieskumu a ako sa vyhnúť najčastejším chybám pri prieskume.

Cielený marketing

Marketing je ucelený komplex strategických krokov každej firmy. Na školení Vás naučíme ako si zadefinovať budúcich zákazníkov, ako si vytvoriť svoje miesto na trhu a ako pristupovať k trhu a priniesť zákazníkom sortiment, ktorý hľadajú, s benefitmi, ktoré od neho očakávajú a v cenách, ktoré sú ochotní za produkt zaplatiť.

Ako vytvoriť úspešný pozicioning

Školenie Ako vytvoriť úspešný positioning Vás naučí ako sa pozerať na trh očami zákazníka, identifikovať nepokryté miestá na trhu, ktoré prinesú zákazníkom presne to, čo hľadajú. Ako hľadať inovácie a odlíšenie sa profesionálne. Ako si zadefinovať konkrétnu cieľovú skupinu a komunikovať s ňou jej jazykom a vhodnou formou komunikačného mixu. Školenie sa realizuje na objednávku konkrétnej firmy





Školenia – Obchod a marketing

Manažérske školenia

Školenia- Firemná kultúra

MENU