Cielený marketing
Byť úspešný v marketingu môžeme len vtedy ak počúvame svojich zákazníkov, vieme aké sú ich potreby, priania, cenová citlivosť a požiadavky na produkt. Už pri výrobe produktu sa zamýšľame koľko ľudí daný produkt kúpi, kde ho bude hľadať, akým obalom či vlastnosťou zákazníka upútam. Čim viac informácii máme o potrebách a preferenciách potenciálnych zákazníkov, tým viac im vieme produktom pomáhať napĺňať ich potreby a priania.
Marketing pre väčšinu firiem na Slovensku znamená len web stránka prípadne PPC reklamy či propagačné materiály spoločnosti. Takáto forma komunikácie im často prinesie iba jednorazovú platenú konverziu a nie vracajúcich sa zákazníkov. A prečo? Lebo Marketing ale nie je len reklama, reklama je iba ozdoba, čerešnička na torte celého marketingu.
Marketing v prvom rade hľadá voľné miesto na trhu, odlíšenie sa, hodnoty a vlastný príbeh pre relevantnú cieľovú skupinu.
Ak sa chcete naučiť ako na to, radi Vás uvítame na našom školení.
Na školení sa dozviete:
- ako začať uplatňovať strategický marketing v praxi
- ako urobiť analýzu trhu a spotrebiteľského správania
- čo znamená segmentácia trhu a prečo je potrebná
- čo znamená positioning a aký má vplyv na nastavenie benefitov a definíciu cieľovej skupiny
- ako nastaviť sortiment a produktové portfólio jednotlivým cieľovým skupinám
- prečo je dôležité odlíšiť sa, alebo ak nemáte jasný benefit, tak jediný je najnižšia cena
- ako nastaviť komunikáciu, ktorá osloví
- ako komunikovať s jednotlivými cieľovými skupinami cielene
Školenie je vedené interaktívnou formou, používame rôzne hry a projektové techniky.
Informácie sú na základe skúsenosti z dlhoročnej praxe podložené rôznymi prípadovými štúdiami zo Slovenského trhu.
Školenie je určené pre manažérov a obchodníkov, ale aj pre všetkých, ktorí by chceli začať podnikať alebo sa marketingu v budúcnosti venovať.
Školenie sa realizuje na objednávku konkrétnej firmy aj individuálne, podľa záujmu. Termíny školení pre verejnosť budú vždy upresnené v dostatočnom predstihu.
Trvanie školenia je 1 pracovný deň – 6 hodín.
Cieľom školenia je:
- ukázať na marketing ako jeden celok
- naučiť ako zadefinovať budúcich zákazníkov
- naučiť ako priniesť zákazníkom produkt podľa ich predstáv
- vedieť si vytvoriť vlastné miesto na trhu
- správne nastaviť marketingovú komunikáciu
Mária Boťanská, Lektor
Viac informácií o lektorovi