Analýza trhu a príklady z praxe. Alebo ako zabrániť neúspechu.
V predchádzajúcom videu sme sa bavili o analýze trhu, ktorá je základom každého obchodného, marketingového, podnikateľského aj investičného plánu.
V nasledujúcom videu si ukážeme pár príkladov z praxe.
Čo potrebujete vedieť ak chcete vstúpiť na trh s novým produktom?
Aké informácie sú potrebné, ak plánujete otvoriť novú prevádzku, reštauráciu?
Ako si vypočítate odhadované tržby?
Intuícia je síce veľmi prospešná, ale v prípade investície do podnikania nie je úplne dostatočná.
Na správne nastavenie všetkých krokov sú potrebné čísla a informácie.
Ak chcete vedieť viac o tejto téme, pozriete si 2. časť videá na tému: Analýza trhu a príklady z praxe.
Pozrite si aj 1. časť – Analýza trhu
Zároveň Vám v krátkych animáciách prinášame informácie o počte zákazníkov vybraných produktov: