MENU

Koľko zákazníkov si kúpi za rok práčku a v akých cenách?

Viete koľko ľudí na Slovensku si kúpi za rok práčku? A načo sú Vám tieto informácie?
Ak plánujete e-shop, alebo chcete zvýšiť predaje, mali by ste si pripraviť obchodnú a marketingovú stratégiu.

Základom obchodnej aj marketingovej analýzy je:

  • počet zákazníkov, ktorí produkt alebo kategóriu nakupujú
  • nosná cieľová skupina podľa veku, regiónu, životného štýlu…
  • priemerné ceny produktov, za ktoré jednotlivé cieľové skupiny nakupovali

Základom obchodnej aj marketingovej analýzy je počet zákazníkov, ktorí produkt alebo kategóriu nakupujú, kto je nosná cieľová skupina podľa veku, regiónu a v akých priemerných cenách produkt kupovali jednotlivé cieľové skupiny.

Všetky tieto informácie vám pomôžu vypočítať si potenciálne tržby, pretože platí jednoduchý vzorec: tržby = počet zákazníkov x frekvencia nákupu x priemerná cena.

V krátkej animácií vám prinášame počet zákazníkov v kategórií notebookov za rok, podľa veku, regiónu ako aj priemerné ceny za ktoré notebooky nakúpili.

 

Ak chcete vedieť viac o tom, prečo je potrebná analýza trhu a v čom Vám môže pomôcť, pozrite si aj videá:

Analýza trhu ako súčasť obchodu aj marketingu. Prečo ju potrebujete?

Analýza trhu a príklady z praxe. Alebo ako zabrániť neúspechu.

 

Páčil sa vám tento článok? Ukážte ho aj iným.

MENU