MENU

Analýza trhu ako súčasť obchodu aj marketingu. Prečo ju potrebujete?

Analýza trhu je prvým krokom obchodného, marketingového, podnikateľského aj investičného plánu.
Je súčasťou každej žiadosti o úver. A pritom je často podceňovaná alebo urobená „na kolene“ z fiktívnych čísel.

To, či bude firma rásť, záleží najmä od základných informácií o trhu, o konkurencii, o zákazníkoch, o ich počte alebo odborne penetrácií, o ich nákupnom správaní, životných postojoch, nákupných motivátoroch…

Veľké firmy sa bez analýzy trhu a konkurencie nepohnú a práve tieto informácie sú základným pilierom ich úspechu.

Ak chcete vedieť viac o tejto téme, pozriete si 1. časť videá na tému: Analýza trhu.

 

Pozrite si aj 2. časť  – Analýza trhu a príklady z praxe

Zároveň Vám v krátkych animáciách prinášame informácie o počte zákazníkov vybraných produktov:

mobilný telefón

lyže a lyžiarska výstroj

 

Páčil sa vám tento článok? Ukážte ho aj iným.

MENU