Analýza trhu ako súčasť obchodu aj marketingu. Prečo ju potrebujete?
Analýza trhu je prvým krokom obchodného, marketingového, podnikateľského aj investičného plánu.
Je súčasťou každej žiadosti o úver. A pritom je často podceňovaná alebo urobená „na kolene“ z fiktívnych čísel.
To, či bude firma rásť, záleží najmä od základných informácií o trhu, o konkurencii, o zákazníkoch, o ich počte alebo odborne penetrácií, o ich nákupnom správaní, životných postojoch, nákupných motivátoroch…
Veľké firmy sa bez analýzy trhu a konkurencie nepohnú a práve tieto informácie sú základným pilierom ich úspechu.
Ak chcete vedieť viac o tejto téme, pozriete si 1. časť videá na tému: Analýza trhu.
Pozrite si aj 2. časť – Analýza trhu a príklady z praxe
Zároveň Vám v krátkych animáciách prinášame informácie o počte zákazníkov vybraných produktov: