MENU

Analýza trhu a príklady z praxe. Alebo ako zabrániť neúspechu.

V predchádzajúcom videu sme sa bavili o analýze trhu, ktorá je základom každého obchodného, marketingového, podnikateľského aj investičného plánu.
V nasledujúcom videu si ukážeme pár príkladov z praxe.

Čo potrebujete vedieť ak chcete vstúpiť na trh s novým produktom?
Aké informácie sú potrebné, ak plánujete otvoriť novú prevádzku, reštauráciu?
Ako si vypočítate odhadované tržby?

Intuícia je síce veľmi prospešná, ale v prípade investície do podnikania nie je úplne dostatočná.
Na správne nastavenie všetkých krokov sú potrebné čísla a informácie.

Ak chcete vedieť viac o tejto téme, pozriete si 2. časť videá na tému: Analýza trhu a príklady z praxe.

 

Pozrite si aj 1. časť  – Analýza trhu

Zároveň Vám v krátkych animáciách prinášame informácie o počte zákazníkov vybraných produktov:

mobilný telefón

lyže a lyžiarska výstroj

Páčil sa vám tento článok? Ukážte ho aj iným.

MENU