MENU

Koľko zákazníkov si kúpi za rok notebook a v akých cenách?

Viete koľko ľudí na Slovensku si kúpi za rok notebook? A načo sú Vám tieto informácie?
Ak plánujete e-shop, alebo chcete zvýšiť predaje, mali by ste si pripraviť obchodnú a marketingovú stratégiu.

Základom obchodnej aj marketingovej analýzy je:

  • počet zákazníkov, ktorí produkt alebo kategóriu nakupujú
  • nosná cieľová skupina podľa veku, regiónu, životného štýlu…
  • priemerné ceny produktov, za ktoré jednotlivé cieľové skupiny nakupovali

Základom obchodnej aj marketingovej analýzy je počet zákazníkov, ktorí produkt alebo kategóriu nakupujú, kto je nosná cieľová skupina podľa veku, regiónu a v akých priemerných cenách produkt kupovali jednotlivé cieľové skupiny.

Všetky tieto informácie vám pomôžu vypočítať si potenciálne tržby, pretože platí jednoduchý vzorec: tržby = počet zákazníkov x frekvencia nákupu x priemerná cena.

V krátkej animácií vám prinášame počet zákazníkov v kategórií notebookov za rok, podľa veku, regiónu ako aj priemerné ceny za ktoré notebooky nakúpili.

Základom obchodnej aj marketingovej analýzy je počet zákazníkov, ktorí produkt alebo kategóriu nakupujú, kto je nosná cieľová skupina podľa veku, regiónu a v akých priemerných cenách produkt kupovali jednotlivé cieľové skupiny.
Všetky tieto informácie vám pomôžu vypočítať si potenciálne tržby, pretože platí jednoduchý vzorec: tržby = počet zákazníkov x frekvencia nákupu x priemerná cena.
V krátkej animácií vám prinášame počet zákazníkov v kategórií notebookov za rok, podľa veku, regiónu ako aj priemerné ceny za ktoré notebook nakúpili.

Ak chcete vedieť viac o tom, prečo je potrebná analýza trhu a v čom Vám môže pomôcť pozrite si aj videá:

Analýza trhu ako súčasť obchodu aj marketingu. Prečo ju potrebujete?

Analýza trhu a príklady z praxe. Alebo ako zabrániť neúspechu.

Páčil sa vám tento článok? Ukážte ho aj iným.

MENU