MENU

Blog

Hľadáte konkrétnu tému?

Focus Groups alebo Skupinové diskusie by mali byť súčasťou každého prieskumu.

27. apríla 2017

Cieľom Fokusových skupín je odhaliť hĺbkové postoje, názory a správanie sa zákazníkov, ktoré sa nedajú získať štandardnými dotazníkmi, čiže kvantitatívnym prieskumom. Pomocou Focusových skupín testujeme nové príležitosti a inovácie, nové koncepty produktov, komunikácie a reklamy ale aj webové stránky a e-shopy. V poslednej dobe sú využívané aj v oblasti ľudských zdrojov pri budovaní employee brandingu a hodnoty spoločnosti – EVP (Employee Value Proposition)

Koľko zákazníkov si kúpi za rok práčku a v akých cenách?

13. apríla 2017

Viete koľko ľudí na Slovensku si kúpi za rok práčku? Základom obchodnej aj marketingovej analýzy je počet zákazníkov. V krátkej animácií vám prinášame počet zákazníkov v kategórií pračiek za rok, podľa veku, regiónu ako aj priemerné ceny za ktoré práčku nakúpili. Všetky tieto informácie vám pomôžu vypočítať si potenciálne tržby.

Ako sa pozitívne nabiť pred dôležitým stretnutím, prezentáciou?

12. apríla 2017

Ako často sa vám stáva, že Vás niekto premôže argumentmi, ktoré sú spojené s egom asertivitou na druhej strane a na Vás doľahne zmätenosť, neistota, zrazu nedokážete jasne myslieť a na jazyk Vám nejdú žiadne zmysluplne slová? Aké sú možné kroky ako takýmto situáciám predísť?

5 zmyslov v podnikaní alebo ako spríjemniť nakupovanie

11. apríla 2017

Máte obchod, kamennú predajňu? Čo vidí zákazník ako prvé, keď vstúpi do predajne? Ale nezabudnite, že zákazník má nielen oči. Pamätajte na všetky zmysly: zrak, sluch, čuch, chuť, hmat. Pretože ak budete myslieť marketingovo, môže to zlepšiť váš obchod. To, ako sa zákazník cíti v predajni ovplyvňuje jeho náladu, celkovú atmosféru a podvedome aj nákup.

HR marketing musí rešpektovať odlišnosti jednotlivých zamestnancov.

9. apríla 2017

Segmentácia zákazníkov je bežnou súčasťou spotrebiteľského prieskumu a následného marketingu. Tak ako nie je možné jedným typom produktu a jeho benefitmi osloviť všetkých zákazníkov, tak nie je možné jednotnými benefitmi osloviť všetkých zamestnancov. Trh práce sa začína pociťovať nedostatok pracovnej sily a začína byť boj o každého kvalitného zamestnanca. Ako ich cielene motivovať?

Koľko zákazníkov si kúpi za rok fotoaparát a v akých cenách?

6. apríla 2017

Viete koľko ľudí si za rok kúpi fotoaparát? V krátkej animácií vám prinášame počet zákazníkov v kategórií fotoaparát podľa veku, regiónu ako aj priemerné ceny za ktoré fotoaparát nakúpili.

Prečo je potrebné robiť kompromisy pri nábore?

28. marca 2017

Pozornosť pri nábore na v dnešnej dobe sústredí predovšetkým na kvalifikáciu, kompetencie a soft skills kandidátov. Firmy si pozvú najvhodnejších kandidátov a vyberú si toho najlepšieho pre nich. Občas však ten najlepší, nie je najlepšou voľbou pre spoločnosť. Prečo je to tak?

Je e-bay hrozba pre slovenské e-shopy?

20. marca 2017

Ľudia totiž už nenakupujú len kvôli potrebe, ale robia si nákupmi radosť, najmä ak pri týchto nákupoch neminú veľa peňazí. Náušnice za euro? V Slovenskom e-shope nereálne, na eBay bežná vec. Aj pre tento fakt ľudia čoraz častejšie siahajú po týchto portáloch. Na portáloch ako eBay a AliExpress podľa našej štúdie Ako nakupujeme nakupuje v súčasnosti 55% Slovákov vo veku 18-24 rokov a 44% vo veku 25-34 rokov.

Koľko zákazníkov si kúpi za rok notebook a v akých cenách?

19. marca 2017

Viete koľko ľudí na Slovensku si kúpi za rok notebook? V krátkej animácií vám prinášame počet zákazníkov v kategórií notebookov za rok, podľa veku, regiónu ako aj priemerné ceny za ktoré notebook nakúpili.

Aké sú rozdiely v nákupnom správaní generácie Millenials a Generácie X?

17. marca 2017

Mnoho firiem a obchodov sa dnes zameriavaná primárne na cieľovú skupinu mladých ľudí najmä do 35 rokov. Mladí nakupujú síce intenzívnejšie a sú ľahšie zasiahnuteľní internetovou reklamou, ale sú menej lojálni a cenovo citlivejší. Naopak generácia X je lojálnejšia k obchodom, ktoré pozná a má s nimi dobrú skúsenosť. Ale v mnohých kategóriách produktov ale aj služieb si rada dopraje a je ochotná za kvalitu zaplatiť viac.

Ako prilákať a udržať talenty z Millenias?

9. marca 2017

Mladí ľudia bažia po kariére a úspechu a zárove chcú Work life balance alebo rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom . Meeting v piatok o piatej? Zabudnite na takéto praktiky, ak ich nechcete stratiť. 31% z mladých ľudí od 18-24 rokov sa stotožňuje s tým, že sa radi učia nové veci a vzdelávanie je ich koníček. Títo ľudia sa ale nadpriemerne stotožňujú s tým, že sa vzdelávať musia, ak chcú rásť.

Je najnižšia cena ťahákom pre všetkých?

23. februára 2017

Ako stanoviť tú správnu cenu produktu? Chcú všetci len tú najnižšiu? Mnoho firiem stavia svoju komunikáciu, reklamu na jediný benefit a to najlacnejšia cena. Koho tým oslovíte a koho nie? Vek ani pohlavie nemá vplyv na preferenciu najnižšej ceny. Je to najmä náš postoj k životu a nákupom celkovo. Čiastočne sa na tom podieľa aj príjem a to kde žijeme.

Koľko zákazníkov si kúpi za rok nábytok a v akých cenách?

22. februára 2017

Viete koľko ľudí na Slovensku si kúpi za rok nábytok? V krátkej animácií vám prinášame počet zákazníkov v kategórií nábytok za rok, podľa veku, regiónu ako aj priemerné ceny za ktoré nábytok nakúpili.

Budú z kamenných obchodov iba showroomy?

15. februára 2017

V kamenných obchodoch sa radi poradíme, vyskúšame, ale nakúpime na internete za nižšie ceny. Takto rozmýšľa, 47% ľudí, z toho 8% sa s týmto postojom k nakupovaniu stotožňuje úplne a 39% čiastočne. Podľa našej štúdie Ako nakupujeme  pritom nejde o starších ľudí. „Nosnou skupinou sú ľudia vo veku 25-44 rokov, ktorí vyhľadávajú značky, chcú byť trendy, vyzerať atraktívne a príťažlivo, ale ich […]

Akou rečou hovorí váš zákazník? Alebo cielime na persony.

11. februára 2017

Pripravujete reklamnú kampaň? Viete na koho budete cieliť? Aké benefity budete komunikovať? Respektíve akým „komunikačným jazykom“ budete so svojim zákazníkom komunikovať? Skôr ako sa pustíte do realizácie kampane, dajte si na papier odpovede na tieto otázky. Uvidíte, že vaša kampaň bude mať lepšie cielenie a aj vyšší zásah.




MENU